banner_di_pagina

Nutizie

Schema di cablaggio è schema attuale di linee di trasferimentu avanti è indietro per motori asincroni trifase!

Un sistema asincronu trifasemutorehè un tipu di mutore à induzione chì hè alimentatu cunnettendu simultaneamente una corrente alternata trifase di 380V (differenza di fase di 120 gradi). A causa di u fattu chì u campu magneticu rotante di u rotore è di u statore di un mutore asincronu trifase giranu in a listessa direzzione è à velocità diverse, ci hè un tassu di slittamentu, dunque si chjama mutore asincronu trifase.

A velocità di u rotore di un mutore asincronu trifase hè più bassa chè a velocità di u campu magneticu rotante. L'avvolgimentu di u rotore genera forza elettromotrice è corrente per via di u muvimentu relativu cù u campu magneticu, è interagisce cù u campu magneticu per generà una coppia elettromagnetica, ottenendu una trasfurmazione di l'energia.

 WPS图片(1)

In paragone cù l'asincronu monofasemotori, asincronu trifasemotorianu una migliore prestazione operativa è ponu risparmià diversi materiali.

Sicondu e diverse strutture di u rotore, i motori asincroni trifase ponu esse divisi in tipu di gabbia è tipu di ferita.

U mutore asincronu cù rotore à gabbia hà una struttura simplice, un funziunamentu affidabile, un pesu ligeru è un prezzu bassu, chì hè statu largamente utilizatu. U so principale svantaghju hè a difficultà in a regulazione di a velocità.

U rotore è u statore di un mutore asincronu trifase avvoltu sò ancu dotati di avvolgimenti trifase è cunnessi à un reostatu esternu per mezu di anelli scorrevoli, spazzole. L'aghjustamentu di a resistenza di u reostatu pò migliurà e prestazioni di avviamentu di u mutore è aghjustà a velocità di u mutore.

U principiu di funziunamentu di u mutore asincronu trifase

Quandu una corrente alternata trifase simmetrica hè applicata à l'avvolgimentu di u statore trifase, si genera un campu magneticu rotante chì gira in sensu orariu longu u spaziu circulare internu di u statore è di u rotore à a velocità sincrona n1.

Siccomu u campu magneticu rotativu gira à a velocità n1, u cunduttore di u rotore hè stazionariu à l'iniziu, dunque u cunduttore di u rotore taglierà u campu magneticu rotativu di u statore per generà una forza elettromotrice indotta (a direzzione di a forza elettromotrice indotta hè determinata da a regula di a manu destra).

A causa di u cortu circuitu di u cunduttore di u rotore à e duie estremità da un anellu di cortu circuitu, sottu l'azione di a forza elettromotrice indotta, u cunduttore di u rotore genererà una corrente indotta chì hè basicamente in a listessa direzzione chè a forza elettromotrice indotta. U cunduttore di corrente di u rotore hè sottumessu à a forza elettromagnetica in u campu magneticu di u statore (a direzzione di a forza hè determinata aduprendu a regula di a manu manca). A forza elettromagnetica genera una coppia elettromagnetica nantu à l'arburu di u rotore, spinghjendu u rotore à rotà in a direzzione di u campu magneticu rotante.

Attraversu l'analisi sopra, si pò cunclude chì u principiu di funziunamentu di un mutore elettricu hè u seguente: quandu l'avvolgimenti di u statore trifase di u mutore (ognunu cù una differenza d'angulu elettricu di 120 gradi) sò alimentati cù corrente alternata simmetrica trifase, si genera un campu magneticu rotante, chì taglia l'avvolgimentu di u rotore è genera corrente indotta in l'avvolgimentu di u rotore (l'avvolgimentu di u rotore hè un circuitu chjusu). U cunduttore di u rotore chì porta a corrente genererà una forza elettromagnetica sottu l'azione di u campu magneticu rotante di u statore. Cusì, si forma una coppia elettromagnetica nantu à l'alberu di u mutore, spinghjendu u mutore à girà in a stessa direzzione di u campu magneticu rotante.

Schema di cablaggio di un mutore asincronu trifase

Cablaggio di basa di motori asincroni trifase:

I sei fili di l'avvolgimentu di un mutore asincronu trifase ponu esse divisi in dui metudi di cunnessione basi: cunnessione delta delta è cunnessione stella.

Sei fili = trè avvolgimenti di u mutore = trè estremità di testa + trè estremità di coda, cù un multimetru chì misura a cunnessione trà l'estremità di testa è di coda di u listessu avvolgimentu, vale à dì U1-U2, V1-V2, W1-W2.

WPS图片(1)

 

1. Metudu di cunnessione triangolare per motori asincroni trifase

U metudu di cunnessione delta triangulare hè di cunnette e teste è e code di trè avvolgimenti in sequenza per furmà un triangulu, cum'è mostratu in a figura:

WPS图片(1)

2. Metudu di cunnessione à stella per i motori asincroni trifase

U metudu di cunnessione à stella hè di cunnette l'estremità di coda o di testa di trè avvolgimenti, è l'altri trè fili sò aduprati cum'è cunnessione di putenza. Metudu di cunnessione cum'è mostratu in a figura:

WPS图片(1)

Spiegazione di u Schema di Cablaggio di u Motore Asincronu Trifase in Figure è Testu

WPS图片(1)

Scatola di giunzione di motori trifase

Quandu u mutore asincronu trifase hè cunnessu, u metudu di cunnessione di u pezzu di cunnessione in a scatula di giunzione hè u seguente:

WPS图片(1)

Quandu u mutore asincronu trifase hè cunnessu à l'angulu, u metudu di cunnessione di u pezzu di cunnessione di a scatula di giunzione hè u seguente:

WPS图片(1)

Ci sò dui metudi di cunnessione per i motori asincroni trifase: cunnessione à stella è cunnessione à triangulu.

WPS图片(1)

Metudu di triangulazione

In bobine d'avvolgimentu cù a listessa tensione è diametru di filu, u metudu di cunnessione à stella hà trè volte menu giri per fase (1,732 volte) è trè volte menu putenza chè u metudu di cunnessione à triangulu. U metudu di cunnessione di u mutore finitu hè statu fissatu per sustene una tensione di 380 V è generalmente ùn hè micca adattatu per a mudificazione.

U metudu di cunnessione pò esse cambiatu solu quandu u livellu di tensione trifase hè differente da u normale 380V. Per esempiu, quandu u livellu di tensione trifase hè 220V, pò esse applicabile cambià u metudu di cunnessione à stella di a tensione trifase originale 380V à u metudu di cunnessione triangulare; Quandu u livellu di tensione trifase hè 660V, u metudu di cunnessione delta di tensione trifase originale 380V pò esse cambiatu à u metudu di cunnessione à stella, è a so putenza ferma invariata. In generale, i motori di bassa putenza sò cunnessi à stella, mentre chì i motori di alta putenza sò cunnessi à delta.

À a tensione nominale, si deve aduprà un mutore cunnessu à triangolo. S'ellu hè cambiatu in un mutore cunnessu à stella, appartene à un funziunamentu à tensione ridutta, chì risulta in una diminuzione di a putenza di u mutore è di a corrente di partenza. Quandu si avvia un mutore di alta putenza (metodu di cunnessione triangolo), a corrente hè assai alta. Per riduce l'impattu di a corrente di partenza nantu à a linea, si aduttà generalmente un avviamentu step-down. Un metudu hè di cambià u metudu di cunnessione triangolo originale in u metudu di cunnessione stella per l'avviamentu. Dopu chì u metudu di cunnessione stella hè iniziatu, hè cunvertitu torna à u metudu di cunnessione triangolo per u funziunamentu.

WPS图片(1)

Schema di cablaggio di un mutore asincronu trifase

Schema fisicu di e linee di trasferimentu direttu è inversu per i motori asincroni trifase:

WPS图片(1)

Per ottene u cuntrollu avanti è inversu di un mutore, duie fasi qualsiasi di a so alimentazione ponu esse aghjustate l'una in relazione à l'altra (chjamemu questu cummutazione). Di solitu, a fase V ferma invariata, è a fase U è a fase W sò aghjustate l'una in relazione à l'altra. Per assicurà chì a sequenza di fasi di u mutore pò esse scambiata in modu affidabile quandu dui cuntattori agiscenu, u cablaggio deve esse coerente à u portu superiore di u cuntattu, è a fase deve esse aghjustata à u portu inferiore di u cuntattore. A causa di u scambiu di sequenza di fasi di e duie fasi, hè necessariu assicurà chì e duie bobine KM ùn ponu esse alimentate à u listessu tempu, altrimenti ponu accade serii guasti di cortocircuitu fase-fase. Dunque, deve esse aduttatu l'interbloccamentu.

Per ragioni di sicurezza, si usa spessu un circuitu di cuntrollu di marcia avanti è indietro à doppiu interbloccu cù interbloccu di i buttoni (meccanicu) è interbloccu di i cuntattori (elettricu); Usendu l'interbloccu di i buttoni, ancu s'è i buttoni avanti è indietro sò premuti simultaneamente, i dui cuntattori usati per a regulazione di a fase ùn ponu esse accesi simultaneamente, evitendu meccanicamente i curtcircuiti trà fasi.

Inoltre, per via di l'interbloccamentu di i cuntattori applicati, finchè unu di i cuntattori hè alimentatu, u so cuntattu chjusu longu ùn si chjuderà micca. In questu modu, in l'applicazione di u doppiu interbloccamentu meccanicu è elettricu, u sistema di alimentazione di u mutore ùn pò micca avè corti circuiti fase-fase, pruteggendu efficacemente u mutore è evitendu incidenti causati da corti circuiti fase-fase durante a modulazione di fase, chì ponu brusgià u cuntattore.

 


Data di publicazione: 07 d'aostu 2023